diumenge, 17 d’octubre del 2010

El verificador que verifique, bon verificador serà (III)

I ara, el vídeo promés. Com podem configurar el verificador ortogràfic de l'Open Office? Veurem dos maneres de fer-ho. En una primera fase, passarem el verificador a un text complet. En la segona fase, configurarem el català com a verificador per defecte de tots els documents que fem. I recorda, d'ara en avant no podràs fer cap pràctica sense passar el verificador al text i revisar-lo tu a continuació. La fase de revisió és tan important com la de redacció!



6 comentaris:

  1. Hola Hèctor, no puc veure res del video, quan punxe play la pantalla es posa blanca i no es veu res.Pot ser siga error meu però com sempre estic amb el diccionari manual i perd molt de temps, m'agradaria fer us del verificador per tindre una ajudeta.Gràcies!!!

    ResponElimina
  2. Hola, Lumi. Això és que no tens instal·lat el Java... Descarrega-te'l d'ací http://www.java.com/es/download/ i reinicia el navegador. ;-)

    ResponElimina
  3. Hola Hèctor, jo tampoc puc veure el video, m'he descarregat no sé ja quantes vegades el Java i a més, he reiniciat l'ordinador i sempre m'ix que no tinc instal·lat el Java. Gràcies!

    ResponElimina
  4. Mar, uses l'Explorer? O quin navegador uses?

    ResponElimina
  5. Acabe de comprovar que a mi em passa el mateix. A vore si ho solucione...

    ResponElimina
  6. Mar, prova ací: http://www.screencast-o-matic.com/watch/c66bFtQJ7

    ResponElimina